چقدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی

 

                     چقدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی 

                       اما وقتی دیدیش هیچ چیز جز سلام نتونی بگی...

                 منم تو خیالم همه شب و روز باهات ساعت ها حرف می زنم

                     اما وقتی بهت میرسم هیچ چیز جز سلام نمی تونم بگم.

                می خوام بگم . می خوام بگم که چقدر دوست دارم اما نمی تونم

               شبم رو به این امید روز می کنم که روز بعد وقتی دیدمت بهت بگم.

                                     بگم که چقدر دوست دارم


 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری عاشق وتنها امید دوست دارم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

اگه عاشقی امیدوارم به عشقت برسی من که نرسیدم واسه منم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد